Postanowienia noworoczne – dbamy o sylwetkę!

Kiedy zmienia się rok to wraz z nim pojawiają się plany na przyszłość i cele, których osiągnięcie sprawi, że będziemy lepszą wersją samych siebie. Osiągnięcie zdrowej, szczupłej figury jest w czołówce postanowień noworocznych. Dobrze jest skonkretyzować swoje oczekiwania i zastanowić się jakich efektów chcemy oraz w jaki sposób zamierzamy je osiągnąć. Ważne żeby nasze cele były realne, w przeciwnym razie szybko się poddamy i wrócimy do złych nawyków.

D – jak dieta. Az 70% sukcesu zależy właśnie od tego co jemy. Nie oznacza to, że trzeba się głodzić, wręcz przeciwnie. Jedz częściej a mniejsze porcje. Dzięki stałemu dostarczaniu kalorii, organizm nie będzie musiał magazynować energii w postaci tkanki tłuszczowej. Odstaw słone przekąski i słodycze.
A – jak aktywność fizyczna. Pomimo zamkniętych siłowni, można przecież ćwiczyć w warunkach domowych. Wystarczy godzina treningu trzy razy w tygodniu, żeby poprawić metabolizm i przyśpieszyć spalanie tkanki tłuszczowej. To również zastrzyk energii, który bezpośrednio przełoży się na poprawę Twojego samopoczucia.
S – jak suplementacja. W zdrowym ciele zdrowy duch, dlatego wprowadzając zmiany w swoim menu, dobrze jednocześnie się suplementować. Dietetycy i trenerzy zalecają suplementację zwłaszcza zimą, gdy brakuje słońca oraz sezonowych owoców i warzyw. Zażywanie sprawdzonych witamin w kapsułkach może wspomóc zdrową dietę oraz uzupełnić deficyt witamin i minerałów w organizmie.
Z – jak zaangażowanie. Daj z siebie 100% Nie szukaj wymówek, nie poddawaj się szybko! Pamiętaj, że nie od razu Kraków zbudowano i tak samo odchudzanie to długotrwały proces. Jeśli będziesz trzymać się powyższych wskazówek to na pewno DASZ RADĘ!